پنجره upvc چیست و انواع درب دوجداره کاشان
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
پنجره upvc چیست و انواع درب دوجداره کاشان
دو شنبه 21 آذر 1401 ساعت 8:35 | بازدید : 40 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره upvc چیست و انواع درب دوجداره کاشان

وقتی صحبت از آوردن رنگ و اصالت به نمای آن می شود، پنجره PVC پلاستیکی مد نظر است.تکنیکی که به شما امکان می دهد نازک کاری خود را رنگ آمیزی کنید.آبکاری روی نجاری که برای حدود سی سال استفاده می شود شامل افزودن یک فیلم ترموپلاستیک به PVC است.این فیلم که به مواد چسبانده شده است، دارای یک لایه اکریلیک بر روی سطح است که به آن امکان میدهد در سایه های مختلف و همچنین در تقلیدهای واقعی از چوب نمایش داده شود. می توان آن را با کفپوش های پارکت جامد مقایسه کرد که پوشش های آن نتایج زیبایی شناختی کاملاً متفاوتی را ارائه می دهد.

مقایسه بین پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره دوجداره upvc
همیشه در هنگام سفارش و خرید پنجره دوجداره این سوال پیش می آید که پنجره دوجداره آلومینیومی یا  upvcپنجره   کدام بهتر است ؟ کدام با دوام تر است؟ در این مطلب  می خواهیم با بررسی یک سری نکات جواب این سوال مهم را بدهیم.همانطور که می دانید نسل جدید پنجره دوجداره  عایق با پنجره upvc  شروع شد و در پی آن پنجره های دوجداره آلومینومی ترمال بریک وارد بازار شد. فلز آلومینیوم رسانای گرما و سرما می باشد از اینرو پنجره های دوجداره تولید شده با پروفیل های قدیمی آلومینیومی عایق گرما و سرما نبودند و صرفا یک شیشه دوجداره بر روی آن نصب می شد.

پنجره آلومینیومی یا upvc ؟
با توضیحاتی که در بالا گفته شد و با اصل و فرض بر اینکه پنجره های در هر مدل upvc و آلومینیوم مطابق با استاندارد های لازم تولید شده یاشند می توان به جمع بندی ذیل دست یافت:
1.اگر در مناطق گرمسیری و کویری و با تابش مستقیم نور خورشید مواجه هستید بهتر است از پنجره ترمال بریک آلومینیومی استفاده نمایید. اگر خواستید از پنجره upvc استفاده نمایید از پنجره upvc استفاده کنید که استاندارد RAL آلمان و استاندارد های داخلی را داشته باشد.
2.اگر انتخاب بین پنجره UPVC و پنجره دوجداره آلومینیومی معمولی و یا نانترمال هست ، با توجه به عایق بودن پنجره UPVC ، این نوع پنجره را انتخاب نمایید.
3.اگر ابعاد پنجره های شما بزرگ است ، بعنوان مثال ارتفاع 3 متر در عرض بیش از 4 متر ، با توجه به بالا بودن ممان اینرسی پروفیل های آلومینیومی نسبت به پروفیل های UPVC ، انتخاب شما حتما باید پنجره آلومینیومی باشد.
4.اگر محل نصب پنجره در طبقات بالایی می باشد ( بالاتر از 5 طبقه) با توجه به فشار وارد شده از طرف باد بر پنجره ها و بحث مقاومت و یا همان ممان اینرسی ، حتما پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک را انتخاب نمایید.
5.اگر به دنبال تنوع رنگ و طرح از نظر مات بودن ، براق بودن ، سمباده ای بودن و ... شما می توانید این تنوع رنگ را به طور بیشتر در پنجره های آلومینیومی پیدا کنید. ذات پنجره های upvc سفید است اما آنها هم امکان رنگ آمیزی  و یا لمینیت را نیز دارند ، ولی کیفیت آلومینیوم در این موارد بالاتر است با توجه به اینکه در کوره رنگ آمیزی انجام می گیرد.
6.اگر شرایط برای هر 2 مساوی است، و امکان استفاده از هر دو مدل را دارید اما می خواهید با هزینه کمتری پنجره های خود را خرید کنید ، پیشنهاد ما استفاده از پنجره upvc استاندارد می باشد. دقت کنید که بر کلمه استاندارد بسیار تاکید می کنیم. متاسفانه با ظهور پروفیل های نامرغوب در صنعت upvc و همچنین تولید کنندگان غیر استاندارد ، در این چند سال پنجره های upvc بی کیفیت بسیار زیاد تولید شد . پس در انتخاب تولید کننده و یا فروشنده دقت بفرمایید.
7.اگر کلا یک پنجره خوب و عایق و استاندارد  و از همه مهمتر ارزان را می خواهید که عملکردی روان و همانند درب یخچال بی صدا و آرام باز و بسته شود و ابعاد آن هم استاندارد باشد ، پنجره upvc استاندارد را انتخاب کنید. ارزان بودن پنجره upvc استاندارد زمانیست که پنجره upvc سفید را انتخاب می نمایید. در مدل های لمینیت و یا رنگی پنجره upvc قیمت به پنجره آلومینومی ترمال بریک نزدیک می شود.

قیمت پنجره دوجداره کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :